Jak si vylepšit pozici ve vyhledávači využíváním interních linků?
PenízeLinky a propojení odkazů i v rámci webové stránky, jsou důkazem propojení obsahu. Díky čemuž se zvyšuje nejenom hodnota stránky, ale také důležitost jednotlivých podstránek.
Proč jsou interní linky tou správnou volbou?
Nesmíme zapomínat ani na skutečnost, že interní odkazy definují i strukturu vaší webové stránky a pomáhají tak uživatelům v lepší orientaci. A nejen to. I webové prohlížeče pochopí rozložení vaší stránky lépe. Je pro ně pak jednodušší stránky indexovat a hodnotit.
Jaké jsou základní principy interních odkazů?
Čím více linků a propojení, tím vyšší hodnotu stránce Google přidělí. Tak, jako externí linky indikují celkovou hodnotu webové stránky, ty interní pomohou Googlu determinovat důležitost jednotlivých podstránek vzhledem k ostatním stránkám na vašem webu.
Interní linky jsou tak důležité, že dnes už Google považuje 1000 interních linků za vhodné číslo na jeden web.
Zvyš si hodnocení redukováním podstránek
Cesta, která vede od stránky Domov až k produktu, je v SEO důležitá. A stránky, které jsou k Homepage blíž, jsou i Googlem lépe hodnoceny.
Jak tedy zredukujete podstránky?
– Zvyšte počet doporučených stránek, které se zobrazují u produktu. Podobným způsobem zvýšíte také interní linky v rámci dané kategorie či mezi propojenými kategoriemi
– Zvyšte počet kategorií, které najdete na stránce Domov, a smažte některé podkategorie
– Zredukujte počet stránek v kategoriích – jednou z možností je například zvýšení množství produktů na stránce
Interní linky mohou vylepšit celkové výsledky v rámci marketingové strategie, zvýšit míru prokliků i posílit hodnocení a důležitost stránky. Samozřejmě, v rámci SEO služby existuje mnoho dalších důležitých parametrů a pravidel, které je třeba dodržovat, pokud se ve vyhledávači skutečně chcete zobrazit na přední pozici.
Pokud si sami nevíte rady, obraťte se na marketingovou agenturu. Digitální online agentura vám pomůže prostřednictvím služby SEO vylepšit váš obrat.