Život finančního poradce (díl 2. zaběhlí poradci)
PenízeZatímco začátečničtí finanční poradci a finanční zprostředkovatelé se musí hodiny a hodiny trápit učením, zkoušením, vysedáváním v kanceláři, a třeba i neúspěchy, ti zaběhlí už jsou na tom o dost lépe. Nemusí trávit hodiny svého času pod dohledem manažera, neúspěchy a následnými výčitkami …ti už se totiž pohybují výhradně na teplém trhu, a tak jejich šance na úspěch značně stoupají.
Studený nebo teplý trh?
Za zaběhlé finanční poradce, kteří už se nemusí zaobírat studeným trhem (pokud sami nechtějí), udělají největší procento práce sami lidé …spokojené klienti. Pokud je totiž klient se službami finančního poradce spokojen, rád předá takovou zkušenost zase dále. A jakmile je takových klientů více, začnou se pak ozývat dotyčnému poradci sami. Pak už samozřejmě záleží jen na samotném poradci, zdali se dalších klientů ujme či ne …pokud by je ale jenom tak odmítl, prohloupil by.
Průběh
Takoví zaběhlí finanční poradci, kteří již získali nejenom respekt a uznání, ale i dost peněz, se budou od života těch začínajících zcela lišit svým chováním, názory i postoji. Namísto vysedávání v kanceláři a vymýšlení, koho by tak ještě oslovili, budou posedávat v kavárně či restauraci a čekat na další schůzku …na klienta samozřejmě budou čekat s klidem, nadhledem a velkou dávkou důvtipu. Pozvání na šálek kávy či ledový čaj, ovlivňuje celkové klientovo mínění o Vás.
První dojem je jen jeden
Stejně jako všude, i zde záleží především na prvním dojmu …a v této branži možná i dvojnásob. Valná většina Vaší práce závisí výhradně na prvním dojmu, kterým klienta zaujmete, upoutáte a získáte. První dojem vytváříte nejenom svou mluvou. Ale i chováním, pohyby, zvyky, oblečením …a zejména oblečení má při získávání prvního dojmu značnou převahu nad vším ostatním. Samozřejmě také výrazy ve tváři by neměly být nelidské.