Nejvíce lidí nakupuje v Kauflandu
PenízeMožná mezi ně patříte i vy a důvod je jasný – dobré ceny, široký sortiment a kvalitní služby lákají zákazníky k nákupu. Jasné je asi i to, že první věc, která hraje velkou roli při nákupu, je cena. Podle ní se rozhodne většina lidí, jestli v daném obchodním řetězci nakoupí, či nikoliv. Proto také sledujeme letáky a podle nich se pak velmi často rozhodujeme, kam si zajdeme nakoupit. A právě Kauflland, nabízí opravdu skvělé ceny, které jsou mnohdy i více jak o polovinu levnější, než nabízí konkurence.
Často se také vypravujeme i do německého Kauflandu, pokud pro nás není úplně daleko a nakupujeme právě zde. V Německu totiž můžeme čekat mnohem větší kvalitu a nižší cenu. Mezi nejnavštěvovanější obchody v Německu patří právě opět Kaufland a Real.
V Čechách je potom na druhém místě Penny Market. Zde zákazníci oceňují hlavně to, že nakoupí rychle a nečekají dlouhé fronty u pokladen.
Pokud jdeme pouze pro rychlý nákup, tak si vybíráme menší obchody a je pro nás přijatelnější jít do Penny Marketu, Lidlu, či Billy a pokud jdeme pro nákup na delší dobu, pak si vybíráme hlavně velké supermarkety a hypermarkety a to Kaufland, Globus, Interspar, Albert a Tesco. Zde najdeme vše, co je pro nás důležité a nemusíme obíhat více obchodů najednou. Proto jsou pro nás tyto větší obchody v tuto chvíli jasnou volbou.
Větší nákupy uskutečňujeme jednou za 14 dní až jednou za měsíc. Zboží denní spotřeby, jako jsou pečivo a uzeniny, nakupujeme i v menších obchodech. Nechceme v žádném případě kvůli těmto věcem stát někde fronty.
Při nákupu ale téměř vždy hraje největší roli cena. To je to, podle čeho zákazník vybírá a rozhoduje se o tom, kde zrovna nakoupí.
To samé pak platí u drogerie. Ty zase nabízejí svým zákazníkům slevové kartičky na určité druhy zboží, které si mohou zákazníci koupit za ty nejlepší ceny a tím lákají k návštěvě právě jejich obchodu. S tímto přišlo také i Tesco.